מקרקעין ונדל"ן מסחרי

משרד עורכי דין חצבני ושות' מעמיד לרשותכם מעטפת מקצועית ואיכותית של שירותים בתחום המשפט האזרחי-מסחרי.

תחומי התמחות

נדל"ן מסחרי הוא תחום המכסה את כל סוגי הנכסים המיועדים לשימושים מסחריים, כגון: בנייני משרדים, קניונים, מחסנים, בתי מלון ועוד. עסקאות נדל"ן מסחרי הן עסקאות רכישה או מכירה של נכסים אלה, אשר דורשות ידע משפטי וכלכלי מיוחד.

עורך דין המתמחה בנדל"ן מסחרי חייב להיות בקיא בדיני המקרקעין והמיסוי הרלוונטיים, והן בדיני החוזים והמסחר המקומיים באזור בו מתבצעת העסקה (בארץ או בחו"ל).

למשרדנו ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן המסחרי. מעבר למומחיותו של עו"ד חצבני בתחום המסחרי, עו"ד חצבני הוא גם מוסמך מטעם משרד המשפטים כיועץ ומתווך נדל"ן, ובכך מעניק עו"ד חצבני ערך מוסף ללקוחותיו בתחום הנדל"ן המסחרי. שירותי המשרד בתחום זה כוללים, בין היתר:

  • עסקאות נדל"ן בארץ ובחו"ל: ייצוג וליווי לקוחות ברכישה או מכירה של נכסים בארץ או בחו"ל, תוך התחשבות בחוקים ובתקנות המקומיים, בהבדלים במערכת המשפט, בסיכונים ובהזדמנויות הקיימים בשוק הנדל"ן. ביצוע עסקאות בצורה יעילה ומשתלמת, תוך בדיקת החוזים, הרישומים, המיסים, המימון וכל הפרטים הנדרשים להשלמת העסקה;
  • השכרת נכסים: עו"ד נדל"ן מסחרי יכול לייעץ ללקוחותיו בנוגע להשכרת נכסים, תוך ניסוח ובדיקת חוזי שכירות, פתרון מחלוקות בין שוכרים למשכירים, והגנה על הזכויות והאינטרסים של הצדדים;
  • ייצוג יזמים וקבלנים וליווי בפרויקטים בתחום הנדל"ן: ייצוג וליווי יזמים וקבלנים שמעורבים בפיתוח ובנייה של נכסים, תוך עמידה בדרישות החוק וקבלת האישורים הנדרשים, הגשת תביעות או הגנה מפני תביעות, וכל הסוגיות המשפטיות הנוגעות לפרויקטים.
  • ייצוג קבוצות רכישה: ייצוג וליווי קבוצות רכישה, תוך ניסוח הסכם שיתוף והסכמים מול קבלנים וספקים, הגנה על הזכויות והאינטרסים של חברי הקבוצה, ופתרון מחלוקות שעלולות להתעורר בין החברים בקבוצה או בין הקבוצה לקבלן הביצוע או לספקים אחרים.
Scroll to Top